Nadchodzą zmiany w Komunikacji Beskidzkiej: nowa, cyfrowa platforma do nabycia biletów

Od 1 listopada bieżącego roku, obszar powiatu bielskiego oraz związane z nim gminy doświadczą istotnej zmiany w systemie komunikacji miejskiej i podmiejskiej. W tym dniu, przewoźnik Komunikacja Beskidzka wprowadza nową alternatywę dla tradycyjnego sposobu zakupu biletów – system moBILET.

moBILET to innowacyjna i praktyczna alternatywa dla konwencjonalnej metody kupowania biletów na komunikację miejską i podmiejską. To rozwiązanie umożliwia zakup biletu (zarówno jednoprzejazdowego jak i całodobowego) w dowolnym miejscu i o dowolnej porze (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu), za pomocą smartfona. System jest dostępny dla wszystkich sieci komórkowych, niezależnie od tego, czy korzystasz z abonamentu czy z numeru na kartę – takie informacje przekazała Komunikacja Beskidzka.

Kluczowym narzędziem dla korzystania z aplikacji moBILET jest telefon komórkowy z zainstalowaną bezpłatną aplikacją oraz dostępem do internetu. Aplikację można pobrać ze Sklepu Play, App Store lub App Gallery. Początkowe uruchomienie wymaga szybkiej rejestracji i opcjonalnie doładowania konta lub dodania karty płatniczej.

Zakup biletów przez moBILET jest bardzo prosty dzięki intuicyjnemu interfejsowi. Aby zakupić bilet Komunikacji Beskidzkiej, przed wejściem do pojazdu wystarczy włączyć aplikację na telefonie, wybrać miasto, rodzaj biletu i potwierdzić zakup. Po akceptacji wyboru biletu, system łączy się z serwerem za pomocą sieci internetowej, a pasażer otrzymuje cyfrowy bilet, który należy okazać kontrolerowi w razie kontroli.

W przeciwieństwie do niektórych systemów sprzedaży biletów, moBILET nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za transakcje. Jedynym kosztem poniesionym przez użytkownika jest cena biletu.