Millenialsi, a inaczej pokolenie Y to osoby urodzone w latach 1980 – 1996. W pracy często nazywani są ,,wielozadaniowcami”, nie bojącymi się wyzwań. Praca musi być dla nich przede wszystkim interesująca i taka, którą lubią. Doceniają elastyczne godziny i miejsce pracy. Jest to grupa konsumentów, która obecnie ma bardzo duży pływ na rozwój rynku w wielu dziedzinach. Szacuje się, że już niebawem to do Millenialsów będzie należeć 50% wydatków na podróże wszystkich pokoleń.
Pokolenie Y w przeciwieństwie do swoich rodziców pracuje, aby żyć, a nie przeciwnie. Podróżuje dużo więcej niż poprzednie generacje. Millenialsi od częstych wyjazdów oczekują nowych doświadczeń i ciekawych doznań. Rzadko korzystają z wakacji All-inclusive, wolą samodzielnie poznać kulturę i obyczaje kraju, do którego jadą. Wolą czuć się jak lokalni, a nie jak turyści. Dlatego dużo częściej wybierają mieszkania Airbnb niż bogate hotele. Igreki lubią mieć wpływ na swój los, dlatego wolą samodzielnie kupić bilety, zaplanować wszystkie etapy podróży, zarezerwować noclegi i atrakcje. Zamiast wizyty w muzeum bardziej ucieszą ich warsztaty prowadzone przez mieszkańców.